Je winkelwagen is leeg
Bestellen
Antwoord
  • Waarom moet ik een account aanmaken?

    Om gebruik te kunnen maken van in 3 keer betalen voeren wij bij het plaatsen van de bestelling een creditcheck uit. Hiervoor hebben wij enkele gegevens van je nodig. Om misbruik te voorkomen vragen wij je je gegevens te bevestigen.

  • Hoe werkt het bestelproces?

    Nadat je jouw product in de winkelwagen hebt gedaan en op de knop "bestellen" hebt geklikt, kom je in een volgend scherm. Hierin moet je je gegevens controleren. Als dit klopt klik je opnieuw op de knop. Dan wordt de creditcheck uitgevoerd en worden je gegevens gecontroleerd. Het volgende scherm is het afrekenscherm. We vragen je om direct via iDeal 1/3 van het totaalbedrag over te maken. Als je dit hebt gedaan, krijg je per e-mail een ontvangstbevestiging en gaan wij ervoor zorgen het jouw bestelling wordt doorgevoerd en is de order afgerond.

  • Hoe vind ik mijn product op in3keer.nl?

    Als je weet wat je zoekt, dan kan je via de zoekbalk aan de bovenzijde van het scherm het product opzoeken door bijvoorbeeld het typenummer in te vullen. Je kan onze producten ook vinden door gebruik te maken van de categorieën. Vervolgens kan je middels de filters de zoekopdracht verfijnen.

  • Kan ik ook iets bestellen wat niet op jullie site wordt aangeboden?

    Wij zijn gespecialiseerd in bruin- en witgoed, maar wij kunnen ook andere producten aanbieden. Als je het product inclusief typenummer en andere relevante informatie mailt naar info@in3keer.nl dan zullen wij contact met je opnemen over de mogelijkheden.

  • Wat betekent: "beperkt op voorraad"?

    Het kan voorkomen dat het aantal exemplaren van een bepaald artikel beperkt is en daardoor een iets langere levertijd heeft. Dagelijks worden voorraden aangevuld, dus meestal gaat het maar om enkele werkdagen.

  • Hoe hoog zijn de bezorgkosten?

    Producten boven 100 euro die je bij in3keer.nl aanschaft, worden gratis thuisbezorgd. De enige eventuele bijkomende kosten, zijn dan de kosten voor installatie als je dit kiest. Kijk hiervoor bij het kopje "bezorgen".

    Kies je een product dat goedkoper is dan 100 euro, dan worden 7,50 euro verzendkosten gerekend.

  • Kan iedereen bestellen op in3keer.nl?

    Iedereen met een vaste verblijfplaats in Nederland met een minimale leeftijd van 18 jaar kan een bestelling plaatsen op in3keer.nl. Voordat de bestelling definitief kan worden geplaatst, wordt er eerst een creditcheck uitgevoerd (zie “Waarom wordt een creditcheck uitgevoerd?”).

  • Hoe werkt een creditcheck?

    Bij de creditcheck wordt door Experian een kredietscore berekend aan de hand van diverse gegevens, zoals bijvoorbeeld betalingsgedrag en woonadres. Indien deze score onder de acceptatiegrens valt, kom je mogelijk niet in aanmerking voor in 3 keer betalen.

  • Waarom wordt er een creditcheck uitgevoerd?

    Om te voorkomen dat je een te grote verplichting aangaat die niet past bij jouw situatie voeren wij een creditcheck uit. 

  • Waarom ben ik afgewezen na de creditcheck?

    Dit kan meerdere redenen hebben, zoals het overschrijden van het maximale bedrag dat je bij in3keer.nl kunt bestellen (zie “Is er maximum aan het bedrag dat ik kan bestellen?”) of een te lage kredietscore (zie “Hoe werkt een creditcheck?”).

    Als je bij ons een nieuwe klant bent, mag je tot een maximaal bedrag van EUR 1.500,- bestellen. Dit mag je over maximaal 3 orders verdelen. Overschrijd je dit bedrag, of het aantal orders, dan word je afgewezen.

    Heb je de 2e termijn van één van je eerdere orders betaald, dan ben je voor ons een bekende klant en mag je tot een bedrag van EUR 3.000,- bestellen.

    Indien je je bestelling meer dan 3 keer hebt afgebroken, zonder te betalen, dan blokkeert ons systeem tijdelijk en kun je niet bestellen. Probeer het dan 2 uurtjes later nog eens. De blokkade is dan opgeheven.

    Heb je vragen waarom je niet door de creditcheck komt. Neem dan contact op met onze partner Capayable. Capayable voert voor ons de creditcheck uit. Zijn zijn te bereiken via: klantenservice@capayable.com of tijdens kantooruren: 040-2595072

  • Is er een maximum aan het bedrag dat ik kan bestellen?

    Ja, er is een maximumbedrag dat je kan bestellen bij in3keer.nl. Voor nieuwe klanten is dit EUR 1.500,-. Voor bekende klanten die ook de 2e termijn al hebben betaald is dit bedrag € 3000. Als een eerdere bestelling nog niet volledig is voldaan, dan wordt hier rekening mee gehouden bij een volgende bestelling.